dijous, 23 d’abril del 2020

Feina per dijous 23 d'abril

Bon dia nines i nins de 4tB,


Soc na Xisca i aquest trimestre substituiré
en Lluís a l’escola virtual.
Vos contaré un poc de mi perquè em pugueu
conèixer una mica més…


Aquests de la foto som en Martí i jo.
El meu nom és Francisca Maria Oliver Ribas,
sí, una mica massa llarg, quedau-vos amb Xisca Oliver.
Vaig néixer dia 1 de juny de 1986 a Santa Margalida,
on vaig estudiar fins acabar batxillerat, després vaig anar a viure
a Palma per estudiar magisteri d’educació primària amb
especialitat d’anglès. 


A l’actualitat visc a Can Picafort amb el meu home, en Joan, i els meus fills.
Na Llucia és la meva filla “gran”, té dos anys i li encanta contar contes.
En Martí (el de la foto) té deu mesos, el que més li agrada es gatejar
per tot ca nostra i estar damunt la mamà.


M’agrada molt jugar amb els meus fills, passejar per la natura,
llegir, cuinar, mirar sèries en versió original i viatjar.


El que més enyor ara mateix és poder passejar pel camp o per la platja.
M’encantaria poder dur na Llucia i en Martí a jugar amb l’arena.


El que més m’agrada del confinament és que ara
no anam amb pressa tot el dia.


Esper que aquesta breu descripció vos ajudi a
conèixer-me un poc.

Estic encantada de ser la vostra mestra. Bon trimestre!


FEINA DE DIJOUS DIA 23 - SANT JORDI

ANGLÈS: Fes els exercicis online de PRESENT SIMPLE clicant als següents enllaços.
Corregeix automàticament i ho podeu fer totes les vegades que vulgueu.
Envii un full amb la teoria.


Plàstica:

Hola a tots i totes.

Avui és un dia molt important, sabeu quin és? 
Sí, avui és Sant Jordi!
Per aquest motiu farem un canvi en l’horari, avui farem plàstica i demà projecte.
Vos sembla bé?
Obriu les fotos i veureu quina feina més guapa teniu per avui.
El material és orientatiu, els podeu fer amb el material que tingueu per casa.








Esper que ho disfuteu tant com jo!


Feliç Sant Jordi!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada